MONTESSORİ

Montessorinin metodunun mahiyyətini qısaca təsvir etsəniz, uşağın özünü təhsili, özünü inkişaf etdirməsini stimullaşdırmaqdır. Valideynin vəzifəsi onun fəaliyyətini təşkil etmək, özünə məxsus olan yolunu göstərmək, təbiətini dərk etməkdir.

0

  • Qrupda həm yarımillik uşaqlara həm də ki, 5 yaşlı uşaqlar özünü komfortlu hiss edir.
  • Montessori metodikasının mühiti müxtəlif yaşlarda olan uşaqların fiziki və mental xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq yaradılır.
  • Montessori’dəki hər bir obyektin bir məqsədi var: birbaşa və dolayı.
  1. Birbaşa məqsəd uşağın əşyalara şəxsi marağı
  2. Dolayı – uşaqda xırda motorikanın inkişafı.
  • Montessori’də qiymət yoxdur. Hər bir körpə ritmdə inkişaf edir, belə ki, öyrənməyə olan maraq azalmır.
  • Uşaqlar bir-biri ilə müqayisə edilmir..Yalnız özü ilə (nümunə kimi) müqayisə edilir.
  • Mərkəzdə müxtəlif yaşlarda uşaqlar var. Bu əhəmiyyətli bir psixoloji andır, çünki bir ailənin uşağı yaşlı və ya kiçik uşaqlarla ünsiyyət qurma imkanına malik deyildir. Montessori’də uşaqlar böyüklərdən kömək istəyirlər və böyüklərdə gənclərə kömək etməyi və öyrətməyi öyrənirlər.

Montessori kursunu bitirdikdə, uşaqlaq bir neçə xüsusiyyətə malik olacaqlar:

SEÇİM QABİLİYYƏTİ

Uşaq özünü dinləyir, özünü, arzularını anlayır.

Məsuliyyəti öyrənir

Uşaq, seçim edərkən məsulliyət hissini anlayır və dərk edir.

YENİ BİLİKƏRƏ MARAĞ

Dərs prossesində səhf etmək imkanı uşaqların biliyə marağını dahada artırır və daha çox şey öyrənməyə imkan verir.

Qarşılıqlı yardım və əməkdaşlıq bacarıqları

Uşaq kömək istəyə bilər, əyər ehtiyacı varsa və bacardıqı köməyi edə bilər.

Sosial bacarıq

Müxtəlif yaşlı uşaqlara və böyüklərlə qarşılıqlı təcrübə.

Böyük bilik bazası

Uşaqlar bölməni, vurmanı, çıxmağı bilirlər və ətraf mühitə yaxşı uyğunlaşırlar.

Uşaq xoşbəxtdir

Çünki özünü tanıyır və realizə edir.

Məzunlar

Montessori kurslarını bitirən məşhur insanlar

Montessori’nin erkən inkişaf metodu çox valideynlər tərəfindən tanınır. Bu sistemdə işləyən daha çox uşaq bağçası və məktəb var. Texnika müəllifi Maria Montessori İtalyan psixiatr, antropolog, müəllim və psixoloqdır. 20-ci əsrin İtaliyadakı ən görkəmli qadınlarından biri. Onun metodu Montessori təbiətdə olan uşaqların izlənməsi prinsipinə əsaslanırdı. Onun fikrincə, uşaq doğum anında daxili inkişaf planına malikdir. Bir yetkinin vəzifəsi uşağın bir şeyə öyrədilməməsi və təbiətin nə ilə ortaya qoyduğunu görməyə və kömək etməyə kömək edir.

Montessori’de kurslarında uşaqları oyuncaqlar yox, real həyatda olan şeyləri gözləyir. Bu əşyalar uşağın gələcəy həyatında lazım olacaq əşyalardır.

[:ru]
Контакты
Как с нами связаться: Whatsapp: (+994) 50 451 76 51

CyberLessons © 2018 All Rights Reserved

Created by : 

[:az]
Əlaqə
Bizə yaza bilərsiniz:

CyberLessons © 2018 All Rights Reserved

Created by : 

[:]